Un blog de pareri, opinii si discutii libere

luni, 13 decembrie 2010

Teatru

 

                   Dupa multe concerte, am zis ca e timpul sa vad si o piesa de teatru ....
La Teatru e frumos sa mergi cu cineva (a se citi : sa nu mergi singur) , asa ca am inceput sa intreb pe la munca : cine e amator de o piesa de teatru ? Si raspunsurile au fost pe masura ....Oarecum dezamagita, am inceput sa intreb pe la prieteni ... dar parca sunt momente in care toata lumea e ocupata, prinsa cu proiecte, obosita, cu chef de biliard nu de teatru  ... si tot asa ... in scurt timp m-am resemnat ..., dar pana sa apuc sa gasesc un concert, o prietena ma suna si imi zice : stii ce , am chef de iesit (pauza ...mi-am tinut respiratia ) ... nu vrei sa mergem la un teatru ?!
Si eu : o ddddaaaaa ! La ce piesa te-ai gandit ?
Prietena mea : Hangiţa
Eu: super


si prin urmare, astazi 13 decembrie , merg la Hangita :)

Revin maine cu impresii !
Semnat : Mariuca cea care se duce la Teatru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu